lørdag 12. februar 2011

By Nor lagd av mor

februar hjem og bursdag haakon 014februar hjem og bursdag haakon 073

Jeg heldig som har verdens beste mormor (mor) som er en rev på symaskin. Hun har nemlig sydd disse flotte

putene til meg av koppehåndklærne til By Nord. Ideen fikk jeg hos Den gode feen.

februar hjem og bursdag haakon 093februar hjem og bursdag haakon 014

Jeg kunne sikkert klart å sy dem selv, men aldri i verden om de hadde blitt like strøkne, med glidelås og alt.

Takk til mor som alltid stiller velvillig opp når noe skal syes. Jeg er superfornøyd med resultatet.

product_thumbCA4KNFDS318_By_Nord_Putetrekk_med_fototrykk_Ulv_1

Puten til høyre koster 890 kr hos Hviit, mens koppehåndklærne koster 160 pr stk. Hvis du er

fingernem så er det jo bare å sette igang, hvis ikke kan det bli en kostbar affære.

Ugleputen kjøpte jeg forøvrig hos jenterommet idag. Stilig ikke sant?

Ingen kommentarer: