søndag 20. februar 2011

Vakre kong vinter

februar skøyter 260   februar skøyter 284

Nå har jeg blogget om vårlengsel i flere innlegg. Etter en strålende dag i skiløypa

ønsker jeg nå å kjøre en ny vri. Vinteren er ikke bare mørke, glattis og stress.

Den innbyr også til hyggestunder a’la bålkos og “barnslig” lek. Idag viste vinteren seg

nok en gang fra sin beste side og vårlengselen avtok betraktelig fra min side.

februar skøyter 265   februar skøyter 266

Tidlig idag morges gikk jeg ut på verandaen for å forevige

det flotte sollyset og det vakre vinterlandskapet.

Legg merke til skjæra oppe i treet som oppdager snikfotografen og flyr avgårde.

februar skøyter 248   februar skøyter 252

Dagens konklusjon :

Jeg er glad jeg lever i et land som har klare skiller mellom de 4 årstidene,

og det er helt klart at hver og en av dem har sin unike sjarm.

Just seize the day!

Ingen kommentarer: